Norsk Fotballakademi

Påmelding til NFAs fotballskole i uke 32 i sommerferien

NFA arrangerer fotballskole i Oslo uke 32 (9-13/8), mandag-fredag, kl 9-15 for jenter og gutter født i 2009-2012.

NFAs fotballskoler legger vekt på:
-utviklende og tilpasset opplegg med forskjellige utviklingstemaer hver dag (bl a bli en raskere spiller, bli en smartere spiller, utvikling av tekniske grunnferdigheter mm)
-nivåinndelte grupper på tvers av alder og kjønn
-profesjonelle trenere

Spillerne må medbringe egen lunsj. Det vil være mulig å kjøpe NFA-treningstrøye til kr 450,- (ved påmelding skrives dette i kommentarfeltet).

Pris for NFAs fotballskole er kr 2100,-.
50 % søskenmoderasjon.
Mer info om fotballskolen og betaling sendes ut i forkant av fotballskolen; betaling må være gjort FØR fotballskolen.

NFAs fotballskoler, et sted å lære, ikke bare være!

Her er noen meninger etter NFAs tidligere fotballskoler:

-«Jeg ble en mye bedre fotballspiller av å gå på NFAs fotballskole»
-«Han var superfornøyd og synes det var veldig lærerikt, et flott opplegg med trening og svært flinke trenere.»
-«Han har fått flere venner og synes det er gøy å spille med spillere som er gode.»
-«Innholdsmessig var øvelser og spill variert, fokusorientert og med god personlig oppfølging fra trenerne.»

Start Date
09.08.2021
Start Time
End Date
13.08.2021
End Time
Place
Oslo
Price: min-max
Due Date
14.08.2021
Firstname

Lastname
Birthdate [dd.mm.yyyy]
Organization/Club

Fyll ut feltene over og trykk på REGISTRER og deretter på MELD PÅ.