Norsk Fotballakademi

Event
Meld dere på til NFAs Kompiscup 17-19/12 i Vallhall Arena

Da gjør vi endelig comeback med NFAs tradisjonsrike Kompiscup! Som vanlig, siste helgen før jul, og denne gang for spillere født; 2010-11-12-13.

Hvem kan delta:

Alle spillere født i 2010-11-12-13 kan delta. Det er valgfritt om man melder på klubblag, kompislag eller annet. Det er altså tillatt å sette sammen egne lag på tvers av klubbene. Det kan bli endringer i klasseoppsettene. Dere bestemmer selv navn på laget og hvilke drakter/farger som skal benyttes. NFA låner også ut overtrekk ved behov.

Pris, betaling og påmelding:
Pris for å delta er slik:
-7er, kr 2900,-
-6er, kr 2600,-

Ved betaling, velg riktig kategori og gå til betaling. Påmelding og spilletillatelse er kun mulig når betaling er gjennomført online med kort. Påmeldingsfrist er 12/12. Om det fortsatt er plasser forlenges påmeldingsfristen, slik at det kan være smart å kjappe seg med påmeldingen!

Vi forbeholder oss retten til å avvise påmeldingen dersom årsklassen er fullbooket (pengene betales da tilbake). Spørsmål om NFAs Kompiscup kan sendes til post@f-a.no.

Det anbefales og anmodes om at lagene meldes på i sine respektive årsklasser (at det ikke meldes på lag opp i eldre årsklasser) da vi forventer bra nivå i alle årsklasser.

Forsikring:
Det forutsettes at alle spillerne har egen ulykkesforsikring som dekker eventuelle skader. Det betyr at spillerne som deltar i denne cupen ikke dekkes av de vanlige "fotballforsikringene" som spillerne har gjennom sine respektive klubber.

Spilleopplegg:
Det spilles cup for alle årganger med innledende gruppespill, deretter finalespill og plasseringskamper, alternativt seriespill. Ved uavgjort i sluttspillet avgjøres kampene med straffesparkkonkurranse. Hvert lag må stille med en voksen ansvarlig. Det garanteres minimum 4 kamper pr lag, avhengig av antall påmeldte lag. Det er ikke tillatt med overårige. Med lag bestående av gutter og jenter kan det gis aldersdisp for jentene, og evt spesielle tilfeller ellers. Det må søkes om slik disp. Lag ellers med overårige vil bli disket.
Premier kun til noen lag, som vil avhenge av antall lag i de forskjellige årsklassene.

NFA mener at fokus på ferdighetsutvikling er viktigere enn resultater for spillere i denne alderen. Men, som en del av utviklingen er det også viktig at spillerne får erfaring i å spille cuper med gruppe,- slutt,- og finalespill. Vi oppfordrer både publikum, trenere og spillere til en ansvarlig opptreden; slik at alle får en positiv opplevelse!
Start Date
17.12.2021
Start Time
End Date
19.12.2021
End Time
Price: min-max
Due Date
12.12.2021
Firstname
  1. Fyll inn feltene til venstre for kontaktinfo til laget. Skriv lagets navn i feltet Organisasjon/Klubb.
  2. Klikk REGISTRER.
  3. Klikk GÅ TIL BESTILLING.
  4. Huk av årsklasse.
  5. Klikk TIL BETALING.
  6. Husk at du må melde på, registrere og betale to ganger dersom dere skal delta med flere lag

Lastname